Monday, January 3, 2011

bekalan dadah~~ :D




ari ke 3 berada d perlis a.k.a unimap...
terdapat pertambahan dlm bekalan ubat-ubatan...
xtaw la knp bila aku blik perlis je aku kne dmm selsema plus batuk..
mayb sbb cuaca kat cni x stabil kot..eh? cuaca x stabil?
hahaha...begitulah agaknye....

mentang-mentanglah ade klinik panel yg mmbolehkan aku amik 
ubat tanpa mengeluarkan duet, 
oleh itu aku dgn hati yg terbuka lah g klinik...
slalunye aku ssh nk p klinik...
tp kali ni tepaksa lak tambah duet sbb harge ubt aku tuh terlebih
 drpd yg d subsidikan...mweheheheh :D
agaknye doc tu bg ubt yg ade kick kot sbb die tgk asik muka aku je menapak kat klinik die..

ubt batuk aku bleh trima ag, ubt telan tu aku ase sebesar bijik guli...
nk telan pnyelah pyh...nk xnk tepakselah aku belah 2 ubt 2 spy mnyenangkan aku telan..
(ceh ngade2 je kan?)
tp itulah hakikatnye bg mengelakkan aku mati tecekik...mwehehehe  :p

klau dulu kan, hostel aku ade klinik unimap..so bg org yg ade gastrik cm aku ni,
slalu jgk la aku menapak kat klinik tu nk amik MC..
hish, byk sungguh penyakit..
dulu aku xde pon nk sakit2 nih...
dulu aku aktif je kat skola, sume bende aku nk masok...
n akulah die-hard-fan netball...klau bole sume match aku nk masok..hahaha :p
n dulu mmglah ssh nk tgk aku dmm...

mayb sejak masok U ni aku kurang la bab2 sukan nih...
mayb sbb byk saingan kowt...
n mayb jgk aku nk fokus stdy je kowt....
ntah la aku pon x taw....netball dh 3 taon aku tinggalkan...
mayb sbb tu aku ni kurang sehat skit skarag...
pengumpulan lemak pn makin aktif..
hahaha...:p
makanya, bekalan dadah pon bertambah...

uuuurrgghhh...hopefully la selsema aku ni elok esok..
x suke gilaaa....


p/s:: abah adelah penyokong n penasihat yg amat setia dlm kerjaya sukan aku dulu!!! hehe... :p

No comments:

Post a Comment