Friday, February 25, 2011

kisah aku dan dia di sini....

assalamualaikum...

wahh...korang mesti bajet aku nak tulis sal bf aku kan? sory der...kang kalau aku tulis kisah aku ngan die tak terlarat korang nak bace..nanti adela yang cakap ish belog die tuh asik nak tulis kisah die ngan bf die je..takmolah bace da...hehehe :p takdelah aku gurau je...semalam aku bajet bajet nak wat discussion pasal esaimen aku...so kitorang pon plan la nk wat kat suatu tempat yang bernama pondok buruk ii..(name mesti commercial) hikksss ;) so mase tengah wat discussion tuh adela dua tige ekor kucing berlari manakan sama si kucing belang datang lalu lalang kat tempat aku berdiskusi tu...comelllllll giler...aku pon ape lagi, menumpang kasih pada yang sudi jelah...jom lihat si tomey tomey... (^_^)


haaa..nilah mak c tomey tomey....die cool je kan jaga kebajikan anak anak die..


ni plak c tomey dengan adik beradiknye..
yang sekor lagi dimana aku panggil adik bongsu telah menghilangkan diri...
die malu koet..kih kih (*_*)


lihat!! die sedang memadu kasih ngan aku..hahaha...c tomey ni 
spesel tahu? sebabnye kaki die tomey cam pakai socks..


alolololo~~~ best je die landing kat peha aku..
ngade taw..(kantoi perut buncit) bialahhhh...
yang penting aku bahagia ngan c tomey...

p/s:: nanti da ade rumah sendirik nak cakap ngan encik wan lah aku nak bela kucing tapi takmo cuci pasir toilet die bole tak? bia encik wan yang cuci..kah kah kah (kejam x aku) (^_^)v




No comments:

Post a Comment