Friday, March 18, 2011

My UniMAP

assalamualaikum....

hai, setelah berhempas pulas menyental kain baju lam toilet and jemur kain akhirnya dengan senang hati aku duk kat meja study ni sambil makan biskut tiger cicah air susu...tu jelah menu aku sementara tunggu pasar malam malam ni..kalau nak difikirkan balik sepanjang aku menulis blog ni tak de lagi aku merapu pasal unimap kan? dulu aku selalu je komplain pasal unimap ni..itu tak kene la..ini tak kene la...tapi hakikatnye memang pon..tapi lepas aku pegi ISTIADAT KONVOKESYEN KHAS semalam aku rase persepsi aku terhadap unimap ni dah berubah sikit kowt..haha...

berkisar tentang istiadat konvokesyen semalam baru aku tahu yang unimap ni adelah ilham daripada Tun Dr Mahathir sendiri...waaaahhhhh...korang tahu tak betapa bangga aku bila tau ni? siyes aku tak tau pon sejarah unimap ni..sepanjang 2 taon aku kat sini aku cume nampak kekurangan je..yela mane tak nye dengan management kolej tah pah haper....kalau stakat kerani kat ofis KKI tu tak yah cite la stakat muke kene sound ngan aku je... yela kerek tak habis habis...tak professional lansung..bukan nak berlagak atau nak bercakap besar tapi budi bahasa mencerminkan diri kita right?

then bangun pagi pulak aku happy bila dapat tahu ranking unimap ni lam mesia..rupenye hebat jugak ye unimap ni walau baru bape tahun establish.. nak ikutkan unimap dulu adelah KOLEJ UNIVERSITI KEJURUTERAAN UTARA MALAYSIA....mestilah bangga U baru tapi banyak improvement kan...bukan nak membanding mandingkan antara U dalam mesia ni tapi cume sekadar nak berkongsi kebanggaan aku terhadap unimap... ;) so aku harap tolong lah cepat cepat siapkan kampus unimap tu...walaupun aku rase macam tak sempat nak jejak kaki kat situ tapi lagi cepat siap lagi bagus kan? (^_^)v


Top Universities/ colleges in Malaysia 2010

p/s:: saye sayang UniMAP :p


2 comments:

  1. ade sorg member aku, dak U.., dlu dia punyer la baagga tahap gaban sal U dia, duk cter sal library diorg la, dewan besor diorg la, dpat duk tepi laut la, alih2 skali member aku dak USM gi tag nama aku ngan nama member aku dak U.. tu kt wall dia sal ranking ni, alih2 member aku yg U.. tu tetibe je komen kate kami akan perbaiki ranking kami utk capai no 1,hahahahhah, aku ketawa sal ranking U dia no 23....muahahahahahah nk ketawa lagi la, MUAHAHAHAHAHAHAHHA......
    sayang unimap.....

    ReplyDelete
  2. oni~!!!! yeke??? hahahaha...gile la bangga kot ngan unimap..ade jgk eh org mcm tuh? ciap bole ckp cmtu ag..nmpak sgt suke compete..hahaha..bende mcm tu pon nk compete wat ape..rileks2 sudah...yg penting stdy jela..kan oni kan??? hehe ;)

    ReplyDelete