Sunday, March 6, 2011

world military spending... urrrgghhhh.....

assalamualaikum....

hai sayang sayangku.. guess what? ape kene mengena world military spending dengan belog aku? adekah belog aku ni belog menjual senjata api untuk perang dunia? perang afganistan? ataupon aku ni pembekal senjata terulung bagi u.s?? huhu....ye aku sangat merepekrepek malam ni... the truth is this is my title for international finance individual assignment...aritu time kat kelas, lecturer cakap "please submit your title for individual assignment which is related to international financial crisis as soon as possible and please start doing it from now"...aku dengan berkobar kobar pegi bagi tajuk ni...konon nye nak gempak je tajuk kan? ape barang setakat tulis pasal tajuk yang biase biase...dah ramai orang buat kowt... (O_O) hahaha...

last last..malam ni aku terpinga pinga dengan penuh hormatnye tak tau nak tulis pasal ape and macammana nak relate kan military spending dengan financial crisis...dah banyak artikel and jurnal aku dah songlap lam internet tuh..tapi habuk pon tarak...nak tukar tajuk aku ase cam dah lambat je..lagipon mesti tajuk tajuk yang tak hebat tu dah ade orang amik...so aku pon pilih untuk stay pada tajuk yang hebat ni jelah...(cite nak bangga je)..

lepastu aku pon kumpul la segala jenis artikel and jurnal bagai...sume nye pasal world military spending and global financial crisis...setelah lame mentelaah aku pon dapat idea untuk relatekan bende bende alah tu sume...thanks 2 google!!! kah kah...semoga aku berjaye menyiapkan individual assignment aku yang hanya memerlukan 5 pages je and consists of 5% for final exam!!!! jangan cakap tak berbaloi...berbaloi baloi tahu...even 1% pon aku sanggup buat...ok wish me luck!! 

p/s:: baru nak bukak microsoft words mata dah ngantuk..hahaha (O_o)


No comments:

Post a Comment