Sunday, April 24, 2011

sepatah dua kata sebelom exam


assalamualaikum dan selamat sejahtera....


google image


intro nak terbaik je kan? dah lame sangat aku tak update blog ni. aku rase ni la paling lama aku tinggal and tak jenguk blog aku. bukan sebab aku malas, cume line unimap ni memang lembab gila sampai mood aku nak menulis pon hilang..ditambah pulak dengan exam yang dah nak dekat ni kan..dekat tak dekat esok lah aku exam..fisrt paper lak tuh.. kirenye ni aku curik mase jap la jenguk blog aku ni..mne la taw da kene telan ke ape ke kan?


aku tengok member aku si yan ni rajen je update blog ari ari...sememangnye semangat keblogkan die amatlah kuat..ahahhaha...aku nak tunggu line ni loading memang angen jelah kan memanjang..so aku amik langkah untuk rileks je la dulu. aku tukang bace blog orang jelah..


so untuk entri ni aku just nak bagitaw yang aku sangat sangat lah bizi sampai tak de mase nak menulis blog.. :p tengok fb ade mase la...haha. semalam aku call abah..cakap dengan mummy skali..mintak berkat seblom exam..yang penting, minta doa la kan sebab doa ibubapa kite ni berkat..sambil tu mintak duit skali..ape taknye aku kene plak extend duk kat hostel ni lepas habis paper sebab test jpj aku lambat..tensen je..tapi takpela, alang alang kan...aku nak habiskan terus lesen aku tu..so hopefully aku lulus lah...doa banyak banyak..oleh itu, abah paham paham jelah kan? cian abah..aku ni asik mintak duit je..bila lah agaknye peluang aku pulak yang bagi duit kat abah kan? haha..inshaallah...


first paper aku esok research methodology...nak kata susah kalau study inshaallah bole jawab..yang jadi problem nye skang ni aku malas gile nak study..hurmm...tapi mengenangkan pesan abah ngan mummy tu aku kuatkan jugaklah study...tadi dah wat group discussion dengan member member.. aku ni banyak lepak je..orang sebok bace notes aku sebok tido..paling kuat aku makan..orang lain tak tido sebab study..aku pulak stay up sebab makan..cket cket lapa..tu je aku taw...agak gemok la jugak aku ase kali ni..hahaha...

google image



kepada sume kawan kawan sahabat handai sehati sejiwa aku wish korang good luck untuk exam esok okehhh...bukan esok jelah, untuk sume paper yang korang amik la..dan juga untuk diri aku sendiri..hope esok dapat jawab exam dengan tenang...amboi...td cakap sepatah dua kata je kan? ni dah melebar dah ni...oklah..aku nak sambung bace notes + baring baring = tido..haha (^_^)v

google image


p/s :: lapo~~ :p

2 comments: