Thursday, December 29, 2011

happy birthday nurul fazlen bazlan!!!

assalamualaikum......

hey ladies! hehe. mood aku untuk update blog sekarang memang membuak-buak. sebab sekarang kan study week so aku ade banyak mase. lagipun selalu stay up and line ni pon mengizinkan aku untuk update. takmo cite banyak, arini 30hb dec 2011 bufday member aku fazlen a.k.a paloi. so kami 1 rumah celebrate dengan penuh kasih sayang. sebabnye, kitorg masak untuk die! hahaha...walaupon celebrate sederhana je (kek takde sebab takde peti ais nak simpan and sume pon bizi study takde sape nak kua belikan :'( ) tapi havoc! yang penting ikhlas.. kitorang siap prepare mission lagi untuk die taw. ala-ala running man tu. aku blur blur bab running man ni sebab aku lom tengok lagi. ok agak ketinggalan disitu. (kalau tengok sekarang memang aku tak study, so tengok lepas exam).

mastermind die adelah umi! so kitorang reka mission card untuk die to get her present. so, there are five stages in the mission! the end of the game, she able to find her present. tu pon banyak clue aku bagi. hahaha...bila mission dah accomplished aku bersama member aku siap siap untuk bermaster chef kat bilik hujung masak sembunyi sembunyi. sebab hostel kitorg DILARANG sama sekali untuk memasak. that's why masak pon nak sorok sorok. tapi seronok! kitorang masak spageti je. walaupon tak hebat mana, tapi sebab masak dengan ikhlas so yang tak sedap pon jadi sedap. tapi memang sedap pon. hiiiikkkkksssss ;)



preparation hadiah and mission card














masak-masak time!











si MANGSA dengan mission card die! hehe














 at last, jumpe jugak die hadiah tu. feuwwwhhh...




p/s: saya suka memasak walaupun saya tak pandai masak. hehe..
       great mission!!! HAPPY BIRTHDAY paloi! 



1 comment: